کد خبر : 889
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 نوامبر 2019 - 11:35

فروش ۲۵ میلیاردی در نمایشگاه کتاب گیلان+ تصاویر

فروش ۲۵ میلیاردی در نمایشگاه کتاب گیلان+ تصاویر
پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان با فروش ۲۵ میلیارد ریالی به کار خود پایان داد.

 به گزارش بهجت خبر فیروز فاضلی ، با اشاره به فعالیت پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: از ابتدای نمایشگاه در ۲۶ آبان ماه تا شامگاه جمعه، اول آذرماه ۷۵ هزار نفر از نمایشگاه کتاب گیلان بازدید کردند و ۲۵ میلیارد تومان کتاب خریدند.

وی به شرکت ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور در ۲۰۳ غرفه و عرضه ۷۶ هزار و ۵۲۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه اشاره و افزود: از این تعداد ۳۴ ناشر گیلانی هستند و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش شده تا نمایشگاه پانزدهم هم از نظر تعداد ناشران و کتاب‌های عرضه شده و هم خدمات ارائه شده کیفیت بهتری نسبت به دوره‌ها گذشته داشته باشد، گفت: خوشبختانه براساس گزارشات دریافتی، بازدیدکنندگان از کیفیت و خدمات ارائه شده در حوزه کتاب‌های آموزشی، ادبی و رمان رضایت دارند.

فاضلی با اشاره به تخصیص ۸۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، خاطرنشان کرد: میزان فروش بن‌های خرید کتاب با مجموع فروش کتاب در نمایشگاه که از سوی ناشران و کتابفروشی‌های حاضر در نمایشگاه فروخته می شود متفاوت است.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: ۱۶ کتابفروشی در استان گیلان تا دو هفته پس از پایان نمایشگاه نیز می توانند از بن‌های خرید کتاب استفاده کنند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.