کد خبر : 1195
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 دسامبر 2019 - 5:10

ظرفیت های بالقوه رونق گردشگری در فومن وجود دارد

ظرفیت های بالقوه رونق گردشگری در فومن وجود دارد

ظرفیت های بالقوه رونق گردشگری در فومن وجود دارد
به گزارش _بهجت_خبر؛ فرماندار فومن این شهرستان را یکی از مقاصد مهم گردشگری دانست و تصریح کرد: ظرفیت های بالقوه ای جهت رونق گردشگری در فومن وجود دارد لذا در راستای جذب توریست زیباسازی ورودی روستاها در دستور کار قرار گیرد

فومن

به گزارش _بهجت_خبر؛ فرماندار فومن این شهرستان را یکی از مقاصد مهم گردشگری دانست و تصریح کرد: ظرفیت های بالقوه ای جهت رونق گردشگری در فومن وجود دارد لذا در راستای جذب توریست زیباسازی ورودی روستاها در دستور کار قرار گیرد.

محمدرضا محسنی صبح امروز در جلسه ستاد بحران شهرستان فومن که با حضور دهیاران بخش مرکزی این شهرستان در فرمانداری برگزار شد، گفت: دهیاران به عنوان مدیران روستایی نقش ویژه ای در توسعه و رفع مشکلات موجود در روستا دارند.

وی با اشاره به اینکه انباشتگی مشکلات در سطح روستا سبب شده در کوتاه مدت قادر به حل آنها نباشیم، افزود: دهیاران با برنامه ریزی مشخص مشکلات روستا را اولویت بندی کنند تا با نظارت بخشداران و همکاری ادارات ذی ربط رفع شود.

نماینده دولت در شهرستان فومن، فراهم سازی مشاغل خرد در سطح روستاها را یکی از منابع مهم درآمد پایدار برای دهیاری ها دانست و افزود: اشتغالزایی در بخش کشاورزی با توجه به ظرفیت های منطقه به رونق کسب و کار روستایی کمک فراوانی می کند و دهیاری ها می توانند از تسهیلات اشتغال روستایی بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه مسئله پسماند یکی از معظلات گریبان گیر در سطح استان گیلان است، متذکر شد: دهیاران در زمینه فرهنگ سازی تفکیک از مبدا در سطح خانوارهای روستایی اقدام کنند.

محسنی دهیار هر روستا را مدیر ستاد بحران روستای خود دانست و خاطرنشان کرد: در صورت بروز بحران، با امکانات محلی جهت رفع مشکلات در ساعات اولیه اقدام کنید.

وی از روسای ادارات خواست با همکاری دهیاران با حضور میدانی خود در سطح روستاها به بررسی مشکلات و پایش مسائل بپردازند تا اولویت بندی های جذب اعتبار برای هر مجموعه مشخص شود.

فرماندار فومن با تاکید بر اینکه دهیاران باید اصل بی طرفی در انتخابات را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: تشکیل جلسات انتخاباتی توسط دهیاران در سطح روستاها خلاف قانون است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.