کد خبر : 4435
تاریخ انتشار : جمعه 11 دسامبر 2020 - 17:11

امام جمعه فومن:

مسئولین خدمت به مردم را سرلوحه کارهایشان قرار دهند/ همه دنیا ۴۰ سال قبل دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند

مسئولین خدمت به مردم را سرلوحه کارهایشان قرار دهند/ همه دنیا ۴۰ سال قبل دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند
امام جمعه فومن در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان فومن گفت: مسئولین خدمت به مردم را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

به گزارش بهجت خبر، امام جمعه فومن ضمن تسلیت بمناسبت ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدیزدی خاطرنشان کرد: ایشان یار وفادار به انقلاب و امامین بودند و از اول تا به آخر دراین مسیر ثابت قدم ماندند. این یک نعمت الهی است و همه ما بایداز خدا بخواهیم ،در راهی که قدم ورداشتیم ثابت قدم بمانیم و عاقبت بخیر شویم.

حجت الاسلام والمسلمین نقدی باتوجه به ترور دانشمند هسته ای کشورمان با دست سیاه استکبار گفت: ملت ایران از نعمت علم این شهید پرافتخار محروم شد. دانشمندان عزیز کشور بخاطر کینه و غضب دشمن مجبور هستند مخفیانه و گمنام زندگی کنند تا منافعشان به ملت برسد.
وی در ادامه افزود: ما ازسیلی سخت نباید غافل شویم، قطعا سیلی سخت باید جواب این خون آشامان باشد و سیلی سخت مقدمه انتقام سخت است و ما یقین داریم نظام مقدس جمهوری اسلامی هردو را انجام خواهد داد.
آمریکا و اسرائیل با همکاری بعضی از کشورهای خودفروخته مثل عربستان دست به چنین جنایاتی میزند. این کشورها منافقانه با برجسب اسلام دست به این جنایت ها میزنند و برعلیه اسلام قدم برمیدارند.

امام جمعه فومن بابیان مشکلات این روزهای آمریکا و اسرائیل که یکی از سخت ترین دوران خود را سپری میکنند، گفت: در ایام گذشته دو کشور آمریکای جنوبی دولت هایی بر سرکار آمدند که هردو مخالف سیاست های ایالات متحده آمریکا هستند. علیرغم همه تلاش های آمریکا تا این دولت ها به قدرت نرسند اما مردم به تفکر ضدآمریکایی این دولت ها رای دادند، این یک تهدید بزرگ برای آمریکااست.
وی افزود: مشکل بزرگ داخلی امروز آمریکا قدرت ریاست جمهوری این کشور است که دو جناح برای رسیدن به هدف خود بشدت وارد نزاع سیاسی شده اند. آمریکا اعتراضات داخلی شدیدی را تجربه میکند اما بخاطر امپراتوری رسانه که متاسفانه در دستان پلید خودشان است خیلی از مسائل بروز داده نمیشود.
نقدی گفت: از اسرائیل خبر میرسد که پارمان برای مرحله دوم منحل شده است. مردم اسرائیل به خیابان ها ریخته اند تا نخست وزیر این کشور استعفاء دهد. این اتفاقات کام این دو استکبار را تلخ کرده و این خبر خوشی است برای مستضعفین عالم.
مسئولین کشورمان دراین ایام وحدت وهمدلی را باید به زیبایی ترین شکل ممکن حفظ کنند. خدمت به مردم را سرلوحه کارهایشان قرار دهند. مسئولین محترم از بعضی کارها و صحبت های تفرفه انگیز پرهیز کنند.

امام جمعه فومن بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران چهل سال قبل بعنوان یک الگوی مدیریت دینی وسیاسی در جهان ظهور کرد. از روز اول ممالک وسیاست مداران ضددین بادشمنی به نظام مقدس ما پرداختند. همه دنیا چهل سال قبل دست به دست هم دادند تا جمهوری اسلامی ایران را در نطفه خفه کنند.چون این جمهوری نماینده دین بود. اتحاد کفار و مشرکین به این دلیل بود که نمیخواستند یک الگوی جدید مدیریت دینی سرکار بیاید و به موفقیت برسد.شعارشان جدایی دین از سیاست و زندگی مردم بود. بافشار حداکثری برکشور میخواهند این را نشان دهند که دین نمیتواند درجامعه مدیریت کند. لذا همه بدانیم اختلاف دنیای شرک و نفاق باجمهوری اسلامی ایران نه تنها با ملت است بلکه با دین است. وهر کشوری که بخواهد با پرچم دین حکومت کند باآن دشمنی میکنند.

حجت الاسلام نقدی امام جمعه فومن باگرامیداشت ایام شهادت شهیدبزرگوار آیت الله دکترمفتح خاطرنشان کرد: یکی از کارهای مهم شهید مفتح مراکز علوم دینی و مراکز علوم دنیوی را باهم گره میزد و نزدیک میکرد، اتحاد بین حوزه و دانشگاه را رقم میزد. نتیجه اتحاد این میشود که دین و دنیا میتوانند همدیگر را برای رشد وتعالی ملت کمک کنند. اما منافقین به دنیای کفر خدمت کردند و این شهید عزیز را ترور کردند.
امروز عملکرد عالمانی مثل شهیدفخری زاده چون درخدمت نظام دینی هستند را دشمن بر نمی تابد که در عرصه های مختلف به مردم خدمت میکرد.

 

/انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.