کد خبر : 5089
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 سپتامبر 2021 - 15:34

آسیه جمالی

نشست مشترک نماینده فومن و شفت و مسؤلین ادارات شهرستان شفت با شورای اسلامی دهستان نصیرمحله

نشست مشترک نماینده فومن و شفت و مسؤلین ادارات شهرستان شفت با شورای اسلامی دهستان نصیرمحله

خلیل بهروزی فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستانهای فومن و شفت بهمراه فرماندار و مدیران ادارات شهرستان شفت در نشست مشترکی با اعضای شورای اسلامی دهستان نصیرمحله از نزدیک مسائل و مشکلات این دهستان را بررسی کردند. به گزارش بهجت خبر در این جلسه ابتدا رئیس شورای اسلامی دهستان ضمن تشکر از مسؤلین

خلیل بهروزی فر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی شهرستانهای فومن و شفت بهمراه فرماندار و مدیران ادارات شهرستان شفت در نشست مشترکی با اعضای شورای اسلامی دهستان نصیرمحله از نزدیک مسائل و مشکلات این دهستان را بررسی کردند.

به گزارش بهجت خبر در این جلسه ابتدا رئیس شورای اسلامی دهستان ضمن تشکر از مسؤلین بابت نصب سرعت گیر در دهستان گفت؛ در چند جای دیگر نیاز به سرعت گیر داریم که در آینده آنها را پیگیری خواهیم نمود.
وی ضمن عذرخواهی ازعابدی، ریاست برق احمدسرگوراب بجهت مشکلاتی که در برق رسانی خیابان شهید رجب پور پیش آمده بود، با بیان اینکه ضعف برق از عمده ترین مشکلات مردم است، گفت؛ برق بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب هنوز برای مردم مشکل ساز است ودر جاهایی حتی تیرچراغهای چوبی قدیمی و فرسوده در حال افتادن است. محمد یوسفی ادامه داد؛ در طول ۴ دهه انقلاب دهستان نصیرمحله در دو خیابان بطول ۲ کیلومتر آسفالت بهره مند شده که این ضعف بزرگی ست. وی در ادامه به طرح هادی اشاره کرد و ادامه داد؛ طرح هادی روستایی سالهاست در نصیرمحله اجرا نشده و ما از ابن بابت در سختی هستیم وی افزود؛ مثلا در ورودی دهستان حریم ۲۷ متر و نیم طراحی شده در حالی که در چند قدمی ما شهر احمدسرگوراب دارای حریم ۱۷ مترو نیم می باشد که این امر ساخت و ساز در این محدوده را با کندی مواجهه نموده است.

سپس محمد شکوهی عضو دیگر شورای اسلامی دهستان نصیرمحله با بیان اینکه نصیرمحله یک دهستان است اما امکاناتی که دارد در حد یک روستای کوچک است، به تشریح ضعف و مشکلات دهستان پرداخت و اظهار داشت؛ بودجه هایی که اختصاص داده می شوند بصورت قطره چکانی و در حد تعویض لامپ و پرداخت حقوق پرسنل و پاک کردن معابر از زباله هاست‌ بنابراین از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم برای بروز نمودن محدوده بازار و تغیر فضای قدیمی بی روح به فضایی جدید و مدرن، ما را یاری کنند و به دهستان بطور ویژه نگاه کنند. وی ادامه داد؛ در تغیر فضای بلوار اصلی بازار با چندین کارشناس وطراح مشاوره هایی نیز انجام داده ام و در حال پیگیری هستم تا بتوانیم با کمک شما بزرگواران فضای بازار و بلوارها را به شکلی بهتر دوباره سازی کنیم.
محمدشکوهی در ادامه با بیان اینکه مردم برای آبادانی با شورای اسلامی همکاری کرده اند، گفت؛ در خیابان های شهید مطهری، رجایی و طالقانی مردم برای تعریض جاده داوطلب شده و زمین اهدا نموده اند اما تاکنون زیرسازی و شن ریزی انجام نگرفته ست.
وی سپس به معضل برخی مالکین محدوده بازار پرداخت و با دعوت رئیس بنیاد مسکن و دهیار نصیرمحله به گفتگو از مشکلاتی گفت که سالها برخی مالکین با آن درگیر بوده اند سخن گفت. شکوهی تصریح کرد؛ مالکین انتهای بازار بسمت شالما سالهاست با مشکل پایانه و نظامی بودن کاربری زمین درگیر هستند بطوریکه این قسمت از بازار عملا هیچ رشدی نداشته و بلاتکلیفی مالکین تاکنون پاسخ داده نشده ست.
عضو شورای اسلامی نصیرمحله با بیان اینکه ضعف آنتن دهی همراه اول از دیگر مشکلاتی ست که مردم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، تصریح کرد؛ ضعف اینترنت adsl و همچنین ضعف آنتن دهی همراه اول برای کل مردم منطقه از نصیرمحله تا خرمکش و مزگده مشکل ساز شده بطوریکه در طول شبانه روز نمی‌توان براحتی با شماره های همراه اول تماس گرفت.
محمد شکوهی سپس به مقوله گردشگری اشاره کرد و افزود؛ دو استخر در دو قسمت دهستان وجود دارد که تاکنون از آن فقط برای آبیاری مزارع استفاده شده و نتوانسته ایم از این موهبت الهی در بحث گردشگری و جذب توریست استفاده کنیم.
محمد شکوهی ضمن‌ درخواست از همه مدیران برای آبادانی دهستان نصیرمحله به وضعیت آسفالت خیابان شهید رمضانپور اشاره کرد و عنوان نمود؛ روکش آسفالت این خیابان که از سال قبل مطرح بوده تاکنون به ثمر نرسیده و هنوز مردم از چاله چوله های این خیابان در رنج هستند.
شکوهی در ادامه سخنانش به ضعف و کمبود آب شرب اشاره‌ کرد و افزود؛ آب شرب کنونی جوابگوی دهستان نیست و از ریاست آب و فاضلاب شهرستان می‌خواهیم حفر یک حلقه چاه یا نصب منبع صدهزار لیتری را به دهستان هدیه بدهند تا مردم از این نعمت بخوبی بهره ببرند.

محسن محمدیان عضو هیئت امنای مسجد امام حسن مجتبی(ع) نصیرمحله نیز در سخنانی از نماینده درخواست کرد با پیگیری حریم ورودی دهستان ساکنین را از بلا تکلیفی نجات دهند. وی سپس به تشریح عملکرد هیئت امنای مسجد پرداخت و گفت؛ مردم در سخت ترین شرایط برای ساخت مسجد یار و یاور ما بوده اند و امروزه بجهت وجود مشکلاتی مثل کرونا و محدود شدن درآمد مردم در ساخت و تملیک زمین کنار آرامستان در سختی هستیم که امیدواریم نماینده محترم ضمن کمک به این امر خیر ما را در ساخت و تملیک زمین یاری دهند.
در لابلا

ی صحبت های نماینده با شورای اسلامی امیر علی رجب زاده که فقط ۸ سال داشت به حضور نماینده رسید و گفت؛ نصیرمحله داروخانه ندارد.

در ادامه این نشست ابراهیم چراغی فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه خدمت به خلق از جمله افتخارات ما می باشد، گفت؛ از مدیران می خواهیم به کمبودها توجه کنند و هر چه در توان دارند صرف کنند تا شرمنده مردم نباشیم.
سپس خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اهدای مبلغ ده میلیون تومان بابت تملیک زمین آرامستان سخن را آغاز نمود و از مدیران ادارات درخواست کرد تا به سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی پاسخ دهند.
وی همچنین از بزرگمهر رئیس اداره گاز شهرستان درخواست کرد تا هزینه کنتور گاز را بصورت رایگان به مسجد اختصاص دهند.

کیوان عبادی رئیس بنیاد مسکن ضمن ارائه گزارشی از کارکرد بنیاد در نصیرمحله،گفت؛ طرح هادی در دستور کار قرار دارد و چون مراحل اجرای طرح زمان زیادی لازم دارد از شورا و دهیار میخواهم در پیگیری امور جدی باشند. وی افزود؛ کاهش حریم نیازمند پیگیری ست و تابحال پیگیری زیاد انجام نشده ست.
سپس حمزه عابدی رئیس اداره برق احمدسرگوراب به تشریح اقدامات انجام شده در دهستان پرداخت و قول داد مشکلات برق را بررسی نموده و در آینده نزدیک گزارش دهد.
دادرس رئیس آب و فاضلاب شهرستان شفت نیز قول داد بصورت همکاری متقابل نسبت به رفع عیب لوله های فرسوده و قدیمی اقدام نماید.
رئیس اداره راهداری نیز قول همکاری با بنیاد مسکن را در حضور نماینده و فرماندار عنوان نمود و قول مساعد داد تا در بازنگری طرح هادی این مشکل را با کمک کارشناسان مربوطه مطرح و حل نماید. وی همچنین در جواب سوال محمد شکوهی گفت؛ در خصوص آسفالت ورودی دهستان و خیابان شهید رمضانپور تقاضا شورا مورد بررسی قرار گرفته و بمحض تامین اعتبار از سوی استان این مهم نیز محقق خواهد شد. وی درخصوص شن ریزی خیابان های یاد شده گفت؛ برداشت و شن ریزی بصورت موردی را می‌توان با پیگیری انجام داد اما کمی زمان بر است.
رئیس مخابرات شهرستان با بیان اینکه اگر دکل مخابراتی همراه اول در خرفه کل نصب شود مشکلات ضعف آنتن دهی همراه اول بطور کامل رفع خواهد شد از شکوهی عضو شورای اسلامی خواست مشکلات adsl شخصا به وی گزارش دهد.
گفتنی ست قبل شروع این نشست نماینده بهمراه فرماندار و بخشدار و رؤسای ادارات‌ و اعضای شورای اسلامی نصیرمحله با حضور در آرامگاه شهدا به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.