کد خبر : 5513
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2022 - 15:51

یادداشت/مهدی نصیری راد؛

شایستگی های مدیریتی یا رضایت و عدم رضایت آن حامی مالی و دفتر نماینده!/آقای نماینده برای جریان انقلاب پیروزی در انتخابات دوره بعد هدف محوری نیست/ هدف محوری، رفع مشکلات متکثر اقتصادی و معیشتی است

شایستگی های مدیریتی یا رضایت و عدم رضایت آن حامی مالی و دفتر نماینده!/آقای نماینده برای جریان انقلاب پیروزی در انتخابات دوره بعد هدف محوری نیست/ هدف محوری، رفع مشکلات متکثر اقتصادی و معیشتی است
وقتی رهبری معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خویش با نمایندگان محترم مجلس علی الرغم حمایت ویژه از مجلس فعلی شورای اسلامی تذکراتی مشفقانه و دلسوزانه را مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات برای ادامه طریق به حضرات اصولگرای مجلس که با حمایت قاطبه جریان انقلابی بهارستانی شده اند می فرمایند چگونه است که نماینده محترم صرفا برای برکناری یکی از مدیران شایسته شخصا با مدیر کل آن نهاد به گفتگوی حضوری می نشیند و جالب است که گزینه پیشنهادی به گواه منصفین کمتر برخوردار از شایستگی های مدیریتی است؟!

به گزارش بهجت خبر؛ انقلاب اسلامی ایران با پیروزی در سال ۵۷ مفاهیم جدیدی را در سطح جهان مطرح ساخت که از جمله مهمترین آنها می توان به بازگشت حاکمیت احکام خدا بر زندگی انفرادی و اجتماعی بشر اشاره کرد.
در همین راستا فرمایشات پیر جماران امام خمینی(ره) برای همه ملت ایران در دهه اول پس از پیروزی انقلاب راهگشا و اثرگزار بود و پس از ارتحال ایشان مطالب حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی مرجع نظر ملت ایران بوده است که البته در هر موقعیتی به تفکر امامین انقلاب توجه شده است آنجا عزت و پیشرفت برای ایرانیان رقم خورده و در هر شرایطی که دور از حکمت های ایشان شده ایم سرخوردگی و یاس نصیب گشته است که در موضوع برجام متاسفانه چنین سرنوشت نافرجام مستولی گردید.
جریان انقلابی که شامل همه گروه ها و آحاد ملت که دل در گروه آرمان های امام راحل و شهدای والامقام دارند و برای پیشرفت کشور دل می سوزانند در طول سال های پس از انقلاب همواره با مشی جهاد گونه در عرصه هایی چون جنگ تحمیلی، سازندگی و پیشرفت های علمی و فناوری حضور فعال و اثرگزار داشته است.
در حوزه سیاسی نیز این جریانی که فارغ از همه خطوط سیاسی است و با دو وجه مشخص تفکر امامین انقلاب و مردمی بودن شناخته میگردد در همه عرصه ها حاضر در میدان مجاهدت بوده است.
در شهرستان های فومن و شفت نیز این جریان همواره در صحنه مجاهدت سیاسی حضور منسجم داشته که البته گاهی با نقدهایی دلسوزانه نیز مواجه می باشد. در انتخابات دور گذشته مجلس شورای اسلامی خلیل بهروزی فر با کسب حمایت این جریان موفق گردید بر رقیب سنتی خویش در ماراتن انتخابات پیشی بگیرد و پس از چند دوره راهی بهارستان شود.
بهروزی فر که سابقه پاسداری انقلاب اسلامی را به دوش می کشد و همواره به عنوان کاندیدای اخلاق گرا از سوی مردم فومن و شفت در انتخابات معرفی می گردید در روزهای پس از پیروزی و بعد از مشغولیت به امور اجرایی هر از گاهی با انتقاد برخی از اهالی رسانه و دلسوزان مواجه شده است.
رسانه های اعجاز قلم و بهجت خبر در طول این ایام با در نظر گرفتن آرای مردم عزتمند فومنی و شفتی همواره سعی بر حمایت از نماینده محترم داشته و روال کلی ما در موضوع مطالبه گری نیز نقد سازنده با ارائه راهکار با هدف مرتفع گردیدن مشکلات می باشد.
اما آنچه که به عنوان مبنای عمل و درکانون توجه افراد معتقد به تفکر انقلابی در مسیر خدمتگداری حائز اهمیت است صرفا مبتنی بر همان دو وجه مشخص یعنی تفکر امامین انقلاب و خدمتگذاری صادقانه به مردم شریف فومن و شفت می باشد.
اما گاهی به نظر می رسد معیار برای برخی از افراد پیروزی در دور بعدی انتخابات می باشد و گاهی شنیده های موثق روایت می کنند برخی از مواردی که رقم می خورد ناشی از نظر افرادیست که حامی مالی نماینده محترم بوده اند و در دور آتی مجلس نیز قصد حمایت دارند و اینجا برای خلق انقلابی این سوال طرح می گردد که آیا این وامداری از فرد یا افراد مد نظر می تواند برای یک نماینده انقلابی در اتخاذ تصمیمات سرنوشت ساز مدنظر باشد؟! یا دفتر نماینده محترم حائز این اختیار قانونی می باشد که تا تعیین جزئی ترین مسائل شورای روستاها و انتخاب دهیاران کماکان خطی عمل کند؟! آیا انتخاب و یا برکناری برخی از رووسای محترم صرفا به دلیل شایستگی های مدیریتی است یا رضایت و عدم رضایت آن حامی مالی و دفتر نماینده!
وقتی رهبری معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خویش با نمایندگان محترم مجلس علی الرغم حمایت ویژه از مجلس فعلی شورای اسلامی تذکراتی مشفقانه و دلسوزانه را مبنی بر عدم دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات برای ادامه طریق به حضرات اصولگرای مجلس که با حمایت قاطبه جریان انقلابی بهارستانی شده اند می فرمایند چگونه است که نماینده محترم صرفا برای برکناری یکی از مدیران شایسته شخصا با مدیر کل آن نهاد به گفتگوی حضوری می نشیند و جالب است که گزینه پیشنهادی به گواه منصفین کمتر برخوردار از شایستگی های مدیریتی است؟!
باید این سوال پرسیده شود چه کسانی با نفوذ در دفتر نماینده و با مشاوره هایی چنین این اتفاقات را رقم می زنند؟!
آیا جدایی یک فرد از دفتر نماینده در شفت و بروز شایعات به نظر خودساخته جهت پیوستن به رقیب سنتی باید اینقدر پر اهمیت باشد که نماینده محترم از وقت خویش که صرفا در این شرایط و اوضاع نامطلوب باید تنها برای خدمتگزاری صرف گردد برای دلجویی و اعلام رفاقت با یار انتخاباتی استفاده نماید؟!
ما در مکتب راستین اسلام آموخته ایم که معیار تنها عمل به تکلیف است نه صرفا پیروزی و پیروزی را هم منوط به هر شیوه ای نمیدانیم و تفکر امامین انقلاب نیز موید همین موضوع می باشد.
آقای نماینده برای جریان انقلاب پیروزی در انتخابات دوره بعد هدف محوری نیست، هدف محوری، رفع مشکلات متکثر اقتصادی و معیشتی است، کمک به دولت محترم برای عبور از شدائد اصلاح نظام یارانه ها در نبرد با مافیا و گروه های ذینفوذ و سودجویی است که در سایه ها قرار گرفته اند و بعضا قانونا ارتزاق سودهای هنگفت از جیب ملت می نمایند!
جناب آقای بهروزی فر جریان انقلابی با تمام وجود و با همان مشی جهادی در همه عرصه ها بی منت مشغول خدمتگزاری هست و خواهد بود و شاهد مثال این مدعا همین خدمات کثیر و جهادی پس از ظهور ویروس هدایت شده کرونا می باشد که در همین شهرستان فومن مجاهدت جوانان انقلابی برای همه شهروندان کاملا ملموس و محسوس بود و در همین راستا برای رفع مشکلات معیشتی و کمک به مردم عزیز و شایسته کماکان آماده جهاد و ایثار است اما در این اوضاع از شما نماینده محترم انتظار صرفا تسریع در اتخاذ قوانین راهگشا و انجام نظارت درست و دقیق می باشد که با حضور میدانی مسئولین محترم شهرستان و علی الخصوص فرماندار محترم فومن جناب مهندس فکور و فرماندار شفت از فشار مضاعفی که بر مردم ما وارد شده است کمی بکاهیم.
شما می دانید با افزایش هزینه های زندگی و افزایش سرسام آور اجاره بها مستاجرین در چه شرایطی به سر می برند؟!البته مسلم است اصلاح درست امور با عدم انجام تکالیف و خدمتگذاری در دولت اعتدالگرایان و اصلاح طلبان زمان می برد، وقتی که در حوزه مسکن ۸ سال هیچ بنایی احداث نگردید و طرح مسکن مهر به سخره گرفته شد اینک باید هم شاهد سر به فلک کشیدن هزینه مسکن باشیم!
وقتی با ارز ۴۲۰۰ تومانی دولت قبلی فساد و رانت را برای خیلی از گروه ها زمینه ساز می شویم اینک که ادامه آن روند ممکن بود صدماتی جبران ناپذیر رقم بزند و دولت شجاعانه وارد این عرصه خطیر شد تکلیف بر همه ما اطلاع رسانی درست و مقابله قاطع با سودجویی و گرانفروشی و احتکار برخی از گروه ها و دلال ها در بازار و یاری دولت محترم می باشد.
جناب آقای بهروزی فر عزیز پیشنهاد می گردد به جای توجه به حاشیه روی متن متمرکز شوید و بازنگری جدی به حرکات دفتر و اطرافیان خود داشته باشید تا بیش از این برای شما هزینه تراشی نکنند تا شما نیز با آرامش و خیال راحت به رفع مشکلات خلق الله بپردازید.


انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.